الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 الحقوا ودعونى وامانه تفتكرونى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
sandy
صاحب الموقع
صاحب الموقع
avatar

انثى
عدد الرسائل : 7451
العمر : 28
البلـــد: : مدينه الحزن
الوظيفة: : طالبه فى عالم الاحزان
الهوايات: : امسح دموعى
مزاجـى: :
الهوايات: :
وسام :
نقاط : 6274
التقدير : 5
تاريخ التسجيل : 29/05/2007

مُساهمةموضوع: الحقوا ودعونى وامانه تفتكرونى   الثلاثاء ديسمبر 16, 2008 8:45 pm

:allah:


السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ازيكم يااغلى اصدقاء
اتمنى ان الكل يكون بخير ويارب ديما بخير
الغايب والحاضر


بجد هتوحشونى اوووووووووووووووووووووووووووووى
وهفتقدك انى اكون معاكم وانى اكون فى بيتى اللى بيولد فرحتى
وبيرسم الضحكه ليا بجد هتوحشونى اوووووووووووووى


ربنا يوفقنا كلنا يارب
بقول لكل اللى بيدرسوا يلا بقه سيبوا اللى فى ايدكم وتعالوا نذاكر
علشان نجيب تقدير حلو ونرجع فرحانين كلنا
ربنا يصبرنى بجد الوقت ده كله
هتوحشووووووووووووووووووووووووووونى اوى

رساله لكل واحد مش بيدرس : بيتنا امانه فى رقبتكم كلكممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
خدوا بالكم منه امانه على كل واحد مش بيدرس ياخد باله من بيتنا
ادخلوا لو حتى نص ساعه فى اليوم :scratch: بس المهم تاخدوا بالكم منه
وخدوا بالكم على نفسككككككككككككككككك ومش تنسوا تدعولنا من قلبكم
وبلاش مشاكل علشان احنا كلنا اخوااااااااات


بجد هتوحشونى اووووووووووووووووووووووووى
وبيتنا كمان هيوحشنى اوووووووووووووووووووووووى






كل مره بنعمل تكريم للوحه الشرف النهارده كل واحد بيكرم نفسه بيكرم نفسه اننا وصلنا للمرحله دى
اننا قدرنا نكون اخوات بجد واصحاب بجد اننا قدرنا نحس ان المنتدى مش منتدى
انه بيتناااااااااااااااااااااااااااا وان اللى فيه اخواتنا وان ده مش كلام
ده احساس مش هقول كلنا بس معظمنا حسينا بيه لازم نكرم نفسنا اننا قدرنا نخالى بيتنا كويس وجميل
وان كل اللى يدخل بنا يحبنا ويقول خلالالالالالالالاص خدت مؤبد مقدر اخرج تانى
وكل اللى يدخل بينا بقول ايه ده هو انتم اخوات طيب قرايب ويحسدنا على حبنا لبعض
كل واحد يقول لنفسه مبروك قدرنا نوصل الرساله وناخد بالنا من بيتنا ونخليه جميل بحبنا وبروحنا
مبروك علينا كلنااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مبروك علينا الاخوه والصداقه اللى بقت عمله ندره فى الزمن ده واحنا قدرنا نكون كده من خلال اجهزه بجد مبروك علينا كلنا








منتدىfriends4ever



مواضيعfriends4ever





اعضاءfriends4ever



مشرفينfriends4ever






لا اله الا الله

هتوحشونى يا اجمل اصدقاء


اصدقاء للابد

شهر وهكون معاكم باذن الله



سلااااااااااااااام



______________________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://friends4ever.ingoo.us
GhOsT
عضـو فعـال
عضـو  فعـال
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 133
العمر : 29
البلـــد: : من هنا وهناك
الوظيفة: : اشتغالة الناس اللى رايحة واللى جاية
الهوايات: : افزع اخواتى وأخـض البنى ادمين فى اى مناسبة
مزاجـى: :
الهوايات: :
نقاط : 3557
التقدير : 0
تاريخ التسجيل : 04/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ودعونى وامانه تفتكرونى   الثلاثاء ديسمبر 16, 2008 10:43 pm

فى البداية يسعدنى ان اكون اول شخص الاعضاء للرد على الموضوع
حقيقى شىء فى منتهى الروعة وفوق الوصف انكم تفضلو مستمريين على الحب والصداقة عبر منتدى ع الانترنت
وتتكون علاقة جميلة بالشكل دا (الصداقة الحقيقية) فعلا
ثانيا اتقدم بخالص الامنيات بالتوفيق لكل الاعضاء الفعالين
وحقيقى انا اسف لانى غايب فترة كبيرة عن المنتدى
لكن ان شاء الله كلة هيرجع تانى ونتلم كلنا
خالص امنياتى بالتوفيق للاخوة الدارسين بالجامعات والمعاهد
واسف للاطالة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
تامر عياش
عضـو ذهبـى
عضـو  ذهبـى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1206
العمر : 30
البلـــد: : مصر
الوظيفة: : مهندس كمبيوتر
الهوايات: : كرة القدم / والغناء / والشعر
مزاجـى: :
الهوايات: :
نقاط : 3758
التقدير : 0
تاريخ التسجيل : 22/06/2007

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ودعونى وامانه تفتكرونى   الثلاثاء ديسمبر 16, 2008 11:58 pm

كان نفسي ابقى الاول
سبقتني
ازيك ياساندى الجماعة اللى بيزاكرو يتبهوا ويخلي بالهم من المزاكرة جدا ربنا معاكم ويوفقكم والبيت انا هقوم بمجهود فيه علشان ترجعو تلقيه زي ماكان يعني غسيل وتنضيف كل حاجة هقوم بيها بس انتو ركزو في المزاكرة ربنا يوفقكم
هتوحشونا بجد ربنا يجيبكم بالسلامة قادر ياكريم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.3rbsmart.com
بسبوسة
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 4049
العمر : 30
البلـــد: : القاهرة
الوظيفة: : غريبة في دنيا ملهاش أمان
الهوايات: : حب الخير
مزاجـى: :
الهوايات: :
نقاط : 4806
التقدير : 1
تاريخ التسجيل : 10/07/2007

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ودعونى وامانه تفتكرونى   الأربعاء ديسمبر 17, 2008 2:06 pm

سلام عليكم ورحمة الله
ساندي هتوحشيني اوي يا اغلي اخت في الدنيا
ربنا معاكي يارب ويوفقك
وتجيب تقدير امتياز
وعهد عليا اعملك اجمل حفله ليكي ولكل اخواتنا
بس ياريت تخلي بالك من نفسك كويس اوي اوي
وومن مزاكرتك عشان بجد نفسنا نفرح من قلبنا
ومتخفيش
بيتنا امانة زي ما قولتلي
وانا اولهم
وان شاء الله هترجعي تلاقية فيه تغييرات كتيربس ثابت
علي حبنا في الله لا غيير
ربنا معاكم جميييعا
ويارب يوفقكم وينجحكم كلللللكم
بالعلي التقديرات
ومتخفيش احنا قدرنا نرجع بيتنا بحبنا لبعض
واتحدينا كل الظروف اللي مرينا بيها
ورجعنا تاني
اسره واحدة
وان شاء الله كل الغايبين
هيرجعوا لان اكييييد بيتهم وحشهم اوي
ومتخفييييش اطمني علي بيتك
محدش هيقدر يحافظ عليه غير اصحابه
وربنا معاكي
وبجد هتوحشيني
وربنا يسعدك داااااااايما
ويارب يعدي الشهر دة علي خير
وترجعي تاني تنورينا وتنوري بيتك وسط اخواتك


وده دعاء بسيط
ليكي
وبالله عليكي اكتبية ودايما ردديه قبل دخول الامتحان



دعاء عند بداية المذاكرة


اللهم انى اسالك فهم النبيين وحفظ المرسلين والملائكة المقربين.

اللهم اجعل السنتنا عامرة بذكرك وقلوبنا بخشيتك واسرارنا بطاعتك، وانت على كل شئ قدير وحسبنا الله ونعم الوكيل



دعاء عند التوجه للامتحانات


اللهم انى توكلت عليك وسلمت امرى اليك لا ملجا ولا منجى منك الا اليك



دعاء عند دخول لجنة الامتحانات


ربى ادخلنى مدخل صدق واخرجنى مخرج صدقا واجعل لى من لدنك سلطانا نصيرا


دعاء عند بداية الاجابة


ربى اشرح لى صدرى ويسر لى امرى واحلل عقدة من لسانى يفقهو قولى. بسم الله الفتاح ، اللهم سهل الا ماجعلته انت سهلا وانت تجعل الصعب انشئت
سهلا



دعاء عند تعسر الامتحان


لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين ، ياحى يا قيوم برحمتك استغيث اصلح لى شانى كله ولاتكلنى الى نفسى طرفة عين، ربى انى مسنى الضر

وانت ارحم الرحمين



دعاء عند النسيان


اللهم يا جامع الناس الى يوم لا ريب فيه رد الى حاجتى وانت ارحم الراحمين


دعاء عند نهاية الاجابة


الحمدالله الذى هدانا لهذا وماكنا لنهتدى لولا ان هدانا الله رب العالمين



______________________________
[center]

]
[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اسير الصمت
نائب الادره
نائب الادره
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 4535
العمر : 30
البلـــد: : امريكا اليونانيه
الوظيفة: : عضو سابق فى الكونجرس..وحاصل على جائزة نوبل فى الكوميديا
الهوايات: : ...........................
مزاجـى: :
الهوايات: :
نقاط : 4529
التقدير : 3
تاريخ التسجيل : 30/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ودعونى وامانه تفتكرونى   الأربعاء ديسمبر 17, 2008 2:39 pm

هتوحشينا اوى يا ساندى

ويلا بئى روحى ذاكرى بضمير

وربنا يوفقك انتى وكل اللى زيك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
النجمة البريئة
عضـو فضـى
عضـو  فضـى
avatar

انثى
عدد الرسائل : 450
العمر : 29
البلـــد: : مصر
الوظيفة: : طالبة
الهوايات: : الشعر و التمثيل والجوالة
مزاجـى: :
الهوايات: :
نقاط : 3296
التقدير : 0
تاريخ التسجيل : 12/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ودعونى وامانه تفتكرونى   الأربعاء ديسمبر 17, 2008 3:04 pm

واللهى فكرتونى بايام سودة

ايام امتحاناتى

هههههههههههههه

ربنا يوفقك يا ساندى وترحعيلنا بتقدير امتياز يا رب

ويوفقك ويوفق كل اللى عندهم امتحانات

يااااااااااااااااااااااااااا رب

ان شاء الله كلنا نحافظ على بيتنا فى غيابكوا وترجعوا تلاقوه زى الاول واحسن كمان

ربنا يوفقكم يا رب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
تامر عياش
عضـو ذهبـى
عضـو  ذهبـى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1206
العمر : 30
البلـــد: : مصر
الوظيفة: : مهندس كمبيوتر
الهوايات: : كرة القدم / والغناء / والشعر
مزاجـى: :
الهوايات: :
نقاط : 3758
التقدير : 0
تاريخ التسجيل : 22/06/2007

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ودعونى وامانه تفتكرونى   الأربعاء ديسمبر 17, 2008 3:47 pm

:؟:
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.3rbsmart.com
ملكه الحزن
كبــار الشخصيـات
كبــار الشخصيـات
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3652
العمر : 30
البلـــد: : *** مصر***
الوظيفة: : *** أخصائيه نفسيه***
الهوايات: : *** الرسم والغناء ***
مزاجـى: :
الهوايات: :
نقاط : 4263
التقدير : 3
تاريخ التسجيل : 11/06/2007

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ودعونى وامانه تفتكرونى   الأربعاء ديسمبر 17, 2008 5:43 pm

هتوحشينا اووووووووووووى ساندى

خدى بالك من نفسك ومن دراستك ةومش تقلقى البيت فى ايد امينه

سلام ياقمر ولنا لقاء اخر

______________________________
أنا امرأة لا أنحني إلا فى صلاتي.. و لا أصمت إلا عندما ينعدم كلامي.. و لكن
إحذر عندما ابدأ في إنفعالاتى فلا يهمني شيء سوا أن أنهي مأساتي




هنـاك من يحبـني .. يرسمنـي بأجمـل الصـور .. وهنـاك من يكرهـني .. يرسمنـي
بأبشـع الصـور فلكـلٍ منـهم فرشـاة للـرسـم ويرسمـني على مزاجــه ولـكـن
انا .. أبـقـى أنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://friends4ever.ingoo.us
ملكه الحزن
كبــار الشخصيـات
كبــار الشخصيـات
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3652
العمر : 30
البلـــد: : *** مصر***
الوظيفة: : *** أخصائيه نفسيه***
الهوايات: : *** الرسم والغناء ***
مزاجـى: :
الهوايات: :
نقاط : 4263
التقدير : 3
تاريخ التسجيل : 11/06/2007

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ودعونى وامانه تفتكرونى   الأربعاء ديسمبر 17, 2008 5:46 pm

هتوحشينا اووووووووووووى ساندى

خدى بالك من نفسك ومن دراستك ةومش تقلقى البيت فى ايد امينه

سلام ياقمر ولنا لقاء اخر

______________________________
أنا امرأة لا أنحني إلا فى صلاتي.. و لا أصمت إلا عندما ينعدم كلامي.. و لكن
إحذر عندما ابدأ في إنفعالاتى فلا يهمني شيء سوا أن أنهي مأساتي




هنـاك من يحبـني .. يرسمنـي بأجمـل الصـور .. وهنـاك من يكرهـني .. يرسمنـي
بأبشـع الصـور فلكـلٍ منـهم فرشـاة للـرسـم ويرسمـني على مزاجــه ولـكـن
انا .. أبـقـى أنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://friends4ever.ingoo.us
BimO
كبــار الشخصيـات
كبــار الشخصيـات
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 3840
العمر : 89
البلـــد: : في عالم بيمو
الوظيفة: : سواااااااااااااااااااااح
الهوايات: : النت والقراءة والتهييس
مزاجـى: :
الهوايات: :
نقاط : 4839
التقدير : 4
تاريخ التسجيل : 10/06/2007

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ودعونى وامانه تفتكرونى   الأربعاء ديسمبر 17, 2008 8:22 pm

هههههههههههههههههههههههه

انا حسبت ان حد مهم هو اللي كاتب كده قلقت

اتاريها مديرة المنتدى

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


انتي بقالك بتاع اسبوعين تلاتة مشوشرة دماغنا همشي همشي همشي

ما تمشي بقة ولا انتي مستنية ايييييييييييييه



اما بقة عن المنتدى


فولا يهممممممممممممممك


وعلى راي المثل


ان غاب القط

.............................




وكمان جوست وتامر بيتسابقوا مين يرد الاول



ولا كانه هيطلع الاول على المدرسة يا اخونا



و


مي بادئة كلامها


بفكرتيني بايام سووووووووووووووووووووووودة

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


بتفول عليكي سيادتها


ام هند



غوري انتي بس


وكل حاجه هتبقى اخر فللللللللللللللللللة


ومش عايز اشوفك هنا قبل ما تخلصي امتحاناتك


ققشطططططططططططططططططططططططة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟




بيني وبينك


هتوحشينا يا قزعة



وانتي اصلا اهم حد في المنتدى

اصلا ها


اصلا يا نااااااااااااااااااااااااااس

اصلا يا هووووووووووووووووووووووووووووو


غوري بقة


لحسن انا زعلت

Sad
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://friends4ever.ingoo.us/profile.forum?mode=viewprofile&
تامر عياش
عضـو ذهبـى
عضـو  ذهبـى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1206
العمر : 30
البلـــد: : مصر
الوظيفة: : مهندس كمبيوتر
الهوايات: : كرة القدم / والغناء / والشعر
مزاجـى: :
الهوايات: :
نقاط : 3758
التقدير : 0
تاريخ التسجيل : 22/06/2007

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ودعونى وامانه تفتكرونى   الأربعاء ديسمبر 17, 2008 10:05 pm

:؟:
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.3rbsmart.com
النجمة البريئة
عضـو فضـى
عضـو  فضـى
avatar

انثى
عدد الرسائل : 450
العمر : 29
البلـــد: : مصر
الوظيفة: : طالبة
الهوايات: : الشعر و التمثيل والجوالة
مزاجـى: :
الهوايات: :
نقاط : 3296
التقدير : 0
تاريخ التسجيل : 12/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ودعونى وامانه تفتكرونى   الخميس ديسمبر 18, 2008 2:06 pm

انا بفول عليها اخص عليك يا بيمو
والله بتمنالك كل الخير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
تامر عياش
عضـو ذهبـى
عضـو  ذهبـى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1206
العمر : 30
البلـــد: : مصر
الوظيفة: : مهندس كمبيوتر
الهوايات: : كرة القدم / والغناء / والشعر
مزاجـى: :
الهوايات: :
نقاط : 3758
التقدير : 0
تاريخ التسجيل : 22/06/2007

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ودعونى وامانه تفتكرونى   الخميس ديسمبر 18, 2008 2:32 pm

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.3rbsmart.com
yoyo
نائب الادره
نائب الادره
avatar

انثى
عدد الرسائل : 10137
العمر : 28
البلـــد: : منتدى فريندز فور ايفر
الوظيفة: : .............
الهوايات: : حب اخواتى هنا
مزاجـى: :
الهوايات: :
نقاط : 8430
التقدير : 14
تاريخ التسجيل : 15/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ودعونى وامانه تفتكرونى   الخميس ديسمبر 18, 2008 7:45 pm

هتوحشتنى يا سوسو

وربنا معاكى يارب

وترجعى ان شاء الله بسلامه

______________________________
وقل ربى زدنى علما

صدق الله العظيم
---------------------

اللهم صلى وسلم وبارك على سيدنا محمد كما امرت ان يصلى عليه

عليه افضل الصلاه والسلام



اللهم ارزقنا فى الدنيا حسنه وفى الاخره حسنه وقنا عذاب النار

اللهم امتنى على طاعتك وحبك ورضاك يا الله يا ارحم الراحمين
اللهم ارحم ابى برحمتك
اللهم ارحمنا فى الدنيا والاخره
اللهم ارحم ابى برحمتك يا ارحم الراحمين واجعله من اهل الجنه امين يارب
قراءه الفاتحه على امواتنا واموات المسلمين

وعلى ابى رحمه الله برحمته

*******

اعوذ بالله من الشيطان الرجيم

بسم الله الرحمن الرحيم

الحمد لله رب العلمين ....الرحمن الرحيم ....ملك يوم الدين ...اياك نعبد واياك نستعين .... اهدنا الصرط المستقيم ....صرط الذين أنعمت عليهم غير المغضوب عليهم ولا الضالين....

امـــــــــــــــــــــــــــين

صدق الله العظيم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://yoyo.getgoo.us/index.htm
تامر عياش
عضـو ذهبـى
عضـو  ذهبـى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1206
العمر : 30
البلـــد: : مصر
الوظيفة: : مهندس كمبيوتر
الهوايات: : كرة القدم / والغناء / والشعر
مزاجـى: :
الهوايات: :
نقاط : 3758
التقدير : 0
تاريخ التسجيل : 22/06/2007

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ودعونى وامانه تفتكرونى   الخميس ديسمبر 18, 2008 8:08 pm

:؟:
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.3rbsmart.com
BimO
كبــار الشخصيـات
كبــار الشخصيـات
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 3840
العمر : 89
البلـــد: : في عالم بيمو
الوظيفة: : سواااااااااااااااااااااح
الهوايات: : النت والقراءة والتهييس
مزاجـى: :
الهوايات: :
نقاط : 4839
التقدير : 4
تاريخ التسجيل : 10/06/2007

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ودعونى وامانه تفتكرونى   الخميس ديسمبر 18, 2008 8:40 pm

تامر عياش كتب:
:؟:
يابني انت بتاخد دش بقالك

اربع تيام اهو

لسه مخلصتش



الظاهر انها حماية العيد ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://friends4ever.ingoo.us/profile.forum?mode=viewprofile&
yoyo
نائب الادره
نائب الادره
avatar

انثى
عدد الرسائل : 10137
العمر : 28
البلـــد: : منتدى فريندز فور ايفر
الوظيفة: : .............
الهوايات: : حب اخواتى هنا
مزاجـى: :
الهوايات: :
نقاط : 8430
التقدير : 14
تاريخ التسجيل : 15/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ودعونى وامانه تفتكرونى   الخميس ديسمبر 18, 2008 9:13 pm

دا مش اى دش لازم يكون بضمير

هههههههههههه

______________________________
وقل ربى زدنى علما

صدق الله العظيم
---------------------

اللهم صلى وسلم وبارك على سيدنا محمد كما امرت ان يصلى عليه

عليه افضل الصلاه والسلام



اللهم ارزقنا فى الدنيا حسنه وفى الاخره حسنه وقنا عذاب النار

اللهم امتنى على طاعتك وحبك ورضاك يا الله يا ارحم الراحمين
اللهم ارحم ابى برحمتك
اللهم ارحمنا فى الدنيا والاخره
اللهم ارحم ابى برحمتك يا ارحم الراحمين واجعله من اهل الجنه امين يارب
قراءه الفاتحه على امواتنا واموات المسلمين

وعلى ابى رحمه الله برحمته

*******

اعوذ بالله من الشيطان الرجيم

بسم الله الرحمن الرحيم

الحمد لله رب العلمين ....الرحمن الرحيم ....ملك يوم الدين ...اياك نعبد واياك نستعين .... اهدنا الصرط المستقيم ....صرط الذين أنعمت عليهم غير المغضوب عليهم ولا الضالين....

امـــــــــــــــــــــــــــين

صدق الله العظيم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://yoyo.getgoo.us/index.htm
اسير الصمت
نائب الادره
نائب الادره
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 4535
العمر : 30
البلـــد: : امريكا اليونانيه
الوظيفة: : عضو سابق فى الكونجرس..وحاصل على جائزة نوبل فى الكوميديا
الهوايات: : ...........................
مزاجـى: :
الهوايات: :
نقاط : 4529
التقدير : 3
تاريخ التسجيل : 30/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ودعونى وامانه تفتكرونى   الأحد ديسمبر 21, 2008 6:16 pm

فعلا كلامكو صح الصح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
تامر عياش
عضـو ذهبـى
عضـو  ذهبـى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1206
العمر : 30
البلـــد: : مصر
الوظيفة: : مهندس كمبيوتر
الهوايات: : كرة القدم / والغناء / والشعر
مزاجـى: :
الهوايات: :
نقاط : 3758
التقدير : 0
تاريخ التسجيل : 22/06/2007

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ودعونى وامانه تفتكرونى   الإثنين ديسمبر 22, 2008 5:28 pm

BimO كتب:
تامر عياش كتب:
:؟:
يابني انت بتاخد دش بقالك

اربع تيام اهو

لسه مخلصتش



الظاهر انها حماية العيد ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



ياعم انت مش فاهم حاجة
خالص
انا عمال انضف في المنتدي
وغسيل وكنيس
وقايم بالواجب عبقال اما تيجي ساندى
:؟:
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.3rbsmart.com
MoNy
مشرفة
مشرفة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 4642
العمر : 29
البلـــد: : هنا
الوظيفة: : خلاص اتخرجت
الهوايات: : .....
مزاجـى: :
الهوايات: :
نقاط : 5391
التقدير : 3
تاريخ التسجيل : 04/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ودعونى وامانه تفتكرونى   الثلاثاء ديسمبر 23, 2008 5:45 pm

هههههههههههههههههه
ربنا معاك تامر

سااااااااااااااااندى ربنا يوووووووفقك ياااارب
وتخلصى على خير
واحنا كمااااااااااااان يااااااااااارب
وابقى ادعيييييييييييييلى بقى بعد مااتخلصى
ربنا يوفقنا كلنا ان شاء الله
بسبس
الادعية دى حلووووة اووووووى
ومش بعرف اذاكر ولا اعمل اى حاجة غير لما ابتدى بيهم\
ربنا يخليكى ياااجميل
ووحشتونى اوى يااجمل اخوات

______________________________
[يــــــــــــــــــــارب]
اللهم اشكو اليك ضعف قوتى
(تعلمت من حياتى)
ان جرحي لايؤلم احدا في الوجود غيري
وان بكاء الناس من حولي....لن يفيدني بشيء
تعلمت... ان من راقب الناس...مات كرها من الناس
وان من حاسب الناس على عواطفهم نحوه...كان بينه وبينهم
حبل مقطوع لايربط ابداً
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mony4.yoo7.com/portal.htm
تامر عياش
عضـو ذهبـى
عضـو  ذهبـى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1206
العمر : 30
البلـــد: : مصر
الوظيفة: : مهندس كمبيوتر
الهوايات: : كرة القدم / والغناء / والشعر
مزاجـى: :
الهوايات: :
نقاط : 3758
التقدير : 0
تاريخ التسجيل : 22/06/2007

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ودعونى وامانه تفتكرونى   الثلاثاء ديسمبر 23, 2008 6:53 pm

الله امين وحشتونى كلكم وربنا
وادعولي اديا باشت

منووووووووووورة يامونى

:؟:
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.3rbsmart.com
ملكه الحزن
كبــار الشخصيـات
كبــار الشخصيـات
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3652
العمر : 30
البلـــد: : *** مصر***
الوظيفة: : *** أخصائيه نفسيه***
الهوايات: : *** الرسم والغناء ***
مزاجـى: :
الهوايات: :
نقاط : 4263
التقدير : 3
تاريخ التسجيل : 11/06/2007

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ودعونى وامانه تفتكرونى   الأربعاء ديسمبر 24, 2008 10:41 pm


______________________________
أنا امرأة لا أنحني إلا فى صلاتي.. و لا أصمت إلا عندما ينعدم كلامي.. و لكن
إحذر عندما ابدأ في إنفعالاتى فلا يهمني شيء سوا أن أنهي مأساتي




هنـاك من يحبـني .. يرسمنـي بأجمـل الصـور .. وهنـاك من يكرهـني .. يرسمنـي
بأبشـع الصـور فلكـلٍ منـهم فرشـاة للـرسـم ويرسمـني على مزاجــه ولـكـن
انا .. أبـقـى أنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://friends4ever.ingoo.us
nor
عضـو فعـال
عضـو  فعـال
avatar

انثى
عدد الرسائل : 362
العمر : 29
البلـــد: : cairo
الوظيفة: : ..
الهوايات: : ..
مزاجـى: :
نقاط : 3568
التقدير : 0
تاريخ التسجيل : 17/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ودعونى وامانه تفتكرونى   السبت ديسمبر 27, 2008 3:36 pm

ربنا معاكى ياقمر
انتى وكل اللى بيذاكرو
وخلى بالكو من نفسكو ومن المذاكره
وربنا معاااااااااااكو
والمنتدى فى عنينا يا ساندى عقبال ما تنوريه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
BimO
كبــار الشخصيـات
كبــار الشخصيـات
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 3840
العمر : 89
البلـــد: : في عالم بيمو
الوظيفة: : سواااااااااااااااااااااح
الهوايات: : النت والقراءة والتهييس
مزاجـى: :
الهوايات: :
نقاط : 4839
التقدير : 4
تاريخ التسجيل : 10/06/2007

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ودعونى وامانه تفتكرونى   الإثنين ديسمبر 29, 2008 9:01 pm

ايه يا تيمووووووووووووووور



خلصت ولا لسه

اجبلك الفوطة يعني؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://friends4ever.ingoo.us/profile.forum?mode=viewprofile&
زى الملايكه
عضـو ماسـى
عضـو  ماسـى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1598
العمر : 28
البلـــد: : فى بحر احلامى.
الوظيفة: : صايع بحر
الهوايات: : بحب العب فى صوابع رجلى
مزاجـى: :
الهوايات: :
نقاط : 3686
التقدير : 0
تاريخ التسجيل : 14/06/2007

مُساهمةموضوع: رد: الحقوا ودعونى وامانه تفتكرونى   الإثنين ديسمبر 29, 2008 10:41 pm

ازيكم يا احلى اخوات فى الدنيا
معلش والله غصب عنى مبعرفش ادخل والمشكله طبعا الامتحانات ووجع الدماغ والقلب ده
ادعولى يا جماعه عندى امتحان السبت الجاى
مش عارف اول واحد هيمتحن فى مصر واول واحد هيخلص فى مصر
مش عارف نظام زى الزفت ده انا محمود ابن اختى اللى فى اعدادى هيمتحن بعدى بكتير
المهم ادعولى يا جماعه انى اصحى واروح الامتحان مش زى السنه اللى فاتت
وبعدين بقى الحل وكده الواحد بيعرف يتصر ولو اتزنق بيطبخ
المهم يارب تكونوا كويسين
وكلها 10 ايام وارجع تانى
خلو بالكم من نفسيتكم
وسلاموا عليكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
الحقوا ودعونى وامانه تفتكرونى
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: المنتدى العام :: مناسبات الاعضاء-
انتقل الى: