الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 wallahi l3ml 7aflah l nafsi

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
رؤوف
عضـو فضـى
عضـو  فضـى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 783
العمر : 28
البلـــد: : عالم الخيال
الوظيفة: : عاطل اصدى طالب
الهوايات: : السفر
مزاجـى: :
الهوايات: :
نقاط : 3976
التقدير : 0
تاريخ التسجيل : 04/11/2007

مُساهمةموضوع: wallahi l3ml 7aflah l nafsi   السبت أكتوبر 30, 2010 12:49 am

kol sana wana tayeb
&
happy birth day 2 me
hhhhhhhhhhhhhhhhhh
wala el7awga l7ad


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
دمعة قمر
عضـو فعـال
عضـو  فعـال
avatar

انثى
عدد الرسائل : 242
العمر : 29
البلـــد: : ..................
الوظيفة: : طالبة
الهوايات: : الشعر والقراءة
مزاجـى: :
نقاط : 3188
التقدير : 0
تاريخ التسجيل : 23/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: wallahi l3ml 7aflah l nafsi   السبت أكتوبر 30, 2010 12:57 am

help your self
كل سنة وانت طيب يا رؤوف
وعقبال 100000سنة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عبدالعزيز موسى
عضـو فضـى
عضـو  فضـى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 693
العمر : 31
البلـــد: : 6 اكتوبر
الوظيفة: : مدير ادارى
الهوايات: : كرة القدم - الكتابة - القراءة
مزاجـى: :
نقاط : 3417
التقدير : 0
تاريخ التسجيل : 12/10/2010

مُساهمةموضوع: رد: wallahi l3ml 7aflah l nafsi   السبت أكتوبر 30, 2010 8:02 am

رؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤف
كل سنة وانت طيب
وعقبال ميت سنة ياراجل يا طيب
وربنا يحقق كل امنيك
ويجعلك خير المسلمين على وجه الارض
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ضحكه ملاك
عضـو ماسـى
عضـو  ماسـى
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1557
العمر : 30
البلـــد: : ملكش فيه اصلا
الوظيفة: : القعده في البيت فن
الهوايات: : قراءه ورسم
مزاجـى: :
الهوايات: :
نقاط : 4620
التقدير : 6
تاريخ التسجيل : 29/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: wallahi l3ml 7aflah l nafsi   السبت أكتوبر 30, 2010 2:15 pm

هههههههههه
والله عسل يارؤوف
والنعمه كنت هعملهالك
كل سنه وانت طيب يا واد
وعقبال مليون سنه
مستني الهديه ولا ايه
محتاجها ضروري يعني؟
علي العموم حقك محفوظ متخفش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اميرة الاحساس
عضـو ماسـى
عضـو  ماسـى
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2581
العمر : 25
البلـــد: : بلدي الحبيب
الوظيفة: : لا شيء
الهوايات: : الانترنيت والقراءة
مزاجـى: :
الهوايات: :
نقاط : 5875
التقدير : 3
تاريخ التسجيل : 31/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: wallahi l3ml 7aflah l nafsi   السبت أكتوبر 30, 2010 4:06 pm


كل عــــــــــــام وأيامكـ تهفو إلى الفرح

كل عـــــــــــام وعمرك هناء ومسرات

كل عــــــــــــام وامانيك وأحلامك تتحقق

كل عــــــــــــام وانت بالحياهـ مصدر النور والخيرات



عيد ميلاد سعيد يا رؤف


تحياااااااااتي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
hema_sina
مشرف
مشرف
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 6132
العمر : 30
البلـــد: : ...................
الوظيفة: : ...................
الهوايات: : ...................
مزاجـى: :
الهوايات: :
نقاط : 8612
التقدير : 13
تاريخ التسجيل : 12/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: wallahi l3ml 7aflah l nafsi   السبت أكتوبر 30, 2010 7:59 pm

والله ياواد يا رؤوف جدع

وتستاهل اجمل وارق واحسن حته باتيه من عند عم فرغلي بتاع العيش السياحي

ههههههههههههههه

بجد الفكرة والموضوع ضحكوني اوي

عليك افكار تودي امن الدولة



كل سنة وانت طيب يا واد



وعندك حق

ولا الحوجه لحاد


ليه اخلي حد يعملي جميله



______________________________



من العذاب:ان تكتب لمن لا يقرأ لك. وأن تنتظر من لا يأتي لك. وأن تحب من لا
يشعر بك.وأن تحتاج من لا يحتاج لك
.






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.startnow.yoo7.com
رؤوف
عضـو فضـى
عضـو  فضـى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 783
العمر : 28
البلـــد: : عالم الخيال
الوظيفة: : عاطل اصدى طالب
الهوايات: : السفر
مزاجـى: :
الهوايات: :
نقاط : 3976
التقدير : 0
تاريخ التسجيل : 04/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: wallahi l3ml 7aflah l nafsi   الخميس نوفمبر 04, 2010 4:58 am

دمعة قمر كتب:
help your self
كل سنة وانت طيب يا رؤوف
وعقبال 100000سنة

وانتى طيبة يا قمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رؤوف
عضـو فضـى
عضـو  فضـى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 783
العمر : 28
البلـــد: : عالم الخيال
الوظيفة: : عاطل اصدى طالب
الهوايات: : السفر
مزاجـى: :
الهوايات: :
نقاط : 3976
التقدير : 0
تاريخ التسجيل : 04/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: wallahi l3ml 7aflah l nafsi   الخميس نوفمبر 04, 2010 5:04 am

عبدالعزيز موسى كتب:
رؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤف
كل سنة وانت طيب
وعقبال ميت سنة ياراجل يا طيب
وربنا يحقق كل امنيك
ويجعلك خير المسلمين على وجه الارض

انا وانت يا باشا ان شاء الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رؤوف
عضـو فضـى
عضـو  فضـى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 783
العمر : 28
البلـــد: : عالم الخيال
الوظيفة: : عاطل اصدى طالب
الهوايات: : السفر
مزاجـى: :
الهوايات: :
نقاط : 3976
التقدير : 0
تاريخ التسجيل : 04/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: wallahi l3ml 7aflah l nafsi   الخميس نوفمبر 04, 2010 5:36 am

ضحكه ملاك كتب:
هههههههههه
والله عسل يارؤوف
والنعمه كنت هعملهالك
كل سنه وانت طيب يا واد
وعقبال مليون سنه
مستني الهديه ولا ايه
محتاجها ضروري يعني؟
علي العموم حقك محفوظ متخفش

ايون انا مستنى الهدية ومحتاجها ضرورى وعلى وجه السرعة
بس مش عاوز استنى كتير
ههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رؤوف
عضـو فضـى
عضـو  فضـى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 783
العمر : 28
البلـــد: : عالم الخيال
الوظيفة: : عاطل اصدى طالب
الهوايات: : السفر
مزاجـى: :
الهوايات: :
نقاط : 3976
التقدير : 0
تاريخ التسجيل : 04/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: wallahi l3ml 7aflah l nafsi   الخميس نوفمبر 04, 2010 5:45 am

اميرة الاحساس كتب:

كل عــــــــــــام وأيامكـ تهفو إلى الفرح

كل عـــــــــــام وعمرك هناء ومسرات

كل عــــــــــــام وامانيك وأحلامك تتحقق

كل عــــــــــــام وانت بالحياهـ مصدر النور والخيرات



عيد ميلاد سعيد يا رؤف


تحياااااااااتي



على الكلام الجميل دة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رؤوف
عضـو فضـى
عضـو  فضـى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 783
العمر : 28
البلـــد: : عالم الخيال
الوظيفة: : عاطل اصدى طالب
الهوايات: : السفر
مزاجـى: :
الهوايات: :
نقاط : 3976
التقدير : 0
تاريخ التسجيل : 04/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: wallahi l3ml 7aflah l nafsi   الخميس نوفمبر 04, 2010 5:53 am

hema_sina كتب:
والله ياواد يا رؤوف جدع

وتستاهل اجمل وارق واحسن حته باتيه من عند عم فرغلي بتاع العيش السياحي

ههههههههههههههه

بجد الفكرة والموضوع ضحكوني اوي

عليك افكار تودي امن الدولة



كل سنة وانت طيب يا واد



وعندك حق

ولا الحوجه لحاد


ليه اخلي حد يعملي جميله



حبيب قلبى يا ابن عمى
مش كدة يا معلم ايه اللى يشيًلنا جمايل والكلام الفاضى دة
وبعدين هو فرغلى غير نشاطه ولا ايه هو مش بتاع فخفخينا وعصير

وعلى فكرة انا لا بيهمنى امن دوله ولا مخابرات اصلا
ههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
hema_sina
مشرف
مشرف
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 6132
العمر : 30
البلـــد: : ...................
الوظيفة: : ...................
الهوايات: : ...................
مزاجـى: :
الهوايات: :
نقاط : 8612
التقدير : 13
تاريخ التسجيل : 12/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: wallahi l3ml 7aflah l nafsi   الخميس نوفمبر 04, 2010 8:30 am

رؤوف كتب:

حبيب قلبى يا ابن عمى
مش كدة يا معلم ايه اللى يشيًلنا جمايل والكلام الفاضى دة
وبعدين هو فرغلى غير نشاطه ولا ايه هو مش بتاع فخفخينا وعصير

وعلى فكرة انا لا بيهمنى امن دوله ولا مخابرات اصلا
ههههههههههههههه




يااااااااااااااااااااااااااااه

انت لسه فاكر اني ابن عمك
فين ايام زمان

وفين عمنا الكبير اوزو

ربنا يطمنا عليه يارب

وبلاش تبقي بوق كبير كدا وتسيح لنفسك

داعلي رأي المثل

من خاف سلم


وبالنسبة لعم فرغلي دا مغيرش نشاطة
بس هو ربنا فتح عليه وفتح فرع تاني

______________________________



من العذاب:ان تكتب لمن لا يقرأ لك. وأن تنتظر من لا يأتي لك. وأن تحب من لا
يشعر بك.وأن تحتاج من لا يحتاج لك
.






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.startnow.yoo7.com
 
wallahi l3ml 7aflah l nafsi
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: المنتدى العام :: مناسبات الاعضاء-
انتقل الى: